مسجد جمعه

مسجد جمعه نیم ور که قبله اصلی آن رو به مسجدالاقصی بود در دهه ۶۰ بدست یکسری افراد ویران گردید

نظرات 5 + ارسال نظر
admin یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:52

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

[ بدون نام ] شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:57 http://www.itpars.ir

به به

itpars پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 http://www.itpars.ir

با اجازه لینکتون کردم

ت جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 21:18

آخاله
میدونی تغییر قبله درچه تاریخی بود؟میدونی اسلام درچه تاریخی به ایران رسید؟نکنه اجداد شما قبل از تغییر قبله مسلمون بودن؟باباای ولله....
تا اونجا که ما میدونیم قبل از هجرت حضرت محمد(ص)قبله تغییر کرده وتنها یک مسجد در مکه هست که ذوقبلتین است واسلم.
حالاچطور مسجد جمه نیمور هم 2تا قبله داشته ؟....از عجایب 8گانه است.....؟ نه؟.
در ضمن خود محلات آثار اباستانی نداره؟
راست میگی جدیدا دارن براش درست میکنند قرار شده چندتایی هم به نیمور صادر کنند..........خوش به حالتون......

علی حسینی شنبه 4 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 13:15

ببین ما هیچ دروغی نداریم که بنویسیم.مطالب عین حقیقت میباشد.کمبود دارند اما زیادی یا خالی بندی ندارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد